Customer succes manager – Full time (40 uur)

Als customer succes manager ben jij verantwoordelijk voor de support van ons product nCare. Het doel wat wij hebben met de support die wij leveren is dat onze klanten zelfsturend kunnen zijn door de handvatten die wij bieden. Daarnaast willen wij onze klanten pro actief benaderen om hen op voorhand support te leveren in plaats van reactief op het moment dat het vaak al te laat is.
Naast het leveren van support aan onze klanten ben jij vraagbaak voor de collega’s intern. Jij kent onze producten van binnen en buiten en kan collega’s altijd voorzien van antwoord dan wel op zoek gaan naar het antwoord.
Ook het geven van trainingen bij ons op kantoor is onderdeel van jouw verantwoordelijkheid. Jij traint onze klanten, partners en eventueel nieuwe collega’s zodat zij de producten leren kennen en hierdoor de tickets bij jou op de supportafdeling beperkt blijven.

Hoe ziet mijn dag er dan uit als customer succes manager?

Jij start je dag met een lekker kopje koffie/ thee. Eenmaal achter je bureau op kantoor (vandaag niet thuis) zorg jij dat je de telefoonlijn open hebt staan (08:30). Ook open jij direct ons registratiesysteem waarin alle tickets worden aangemaakt.
Je start met het controleren van onze dashboarding, is alles nog zoals het moet wezen of zie jij afwijkingen?
Vervolgens doorloop jij de tickets en kijk jij of er nieuwe tickets zijn bijgekomen ten opzichte van gistermiddag toen jij je dag hebt afgesloten.
Nieuwe tickets reageer jij direct op met een korte terugkoppeling zodat de instuurder weet dat jij er mee bezig bent.
Je pakt een specifiek ticket waar je in moet duiken en gaat op onderzoek uit. Iemand kan niet inloggen maar heeft wel de juiste autorisatie. Je controleert een aantal standaard stappen om een reproduceerbaar pad te krijgen. Helaas lukt dat niet. Al zoekend op Google kom je er achter dat Android een specifieke update heeft gedaan. Jij installeert die update op één van de testapparaten en ja hoor, daar is het probleem.
Nu is het zaak een work around te zoeken voor de korte termijn en dit breed te communiceren zodat je niet meer tickets binnenkrijgt over dit onderwerp. Je deelt het bericht op de statuspagina zodat alle klanten op de hoogte zijn.
Daarnaast maak je een item aan voor onze collega’s van development zodat zij dit kunnen oplossen.

Het is 10:30, tijd om een beheerderstraining te geven van de nCare app. Bij ons op kantoor in het opleidingslokaal heb jij 3 klanten, in totaal 6 beheerders, die getraind moeten worden. Jouw collega van hospitality heeft hen al ontvangen en voorzien van wat drinken en lekkers. Jij neemt de beheerders mee door het pand, laat kort zien wie waar zit, hoe wij zaken monitoren, hoe wij kijken naar data en daar pro actief mee omgaan.
Eenmaal bij het lokaal aangekomen start je met een voorstelrondje om vervolgens in de applicatie te duiken. Je legt uit hoe het werkt, waar zij wat kunnen vinden en uiteindelijk geef je hen praktijkopdrachten die uitgevoerd moeten worden. De tijd vliegt, het is 13:00 tijd om lekker te gaan lunchen in ons restaurant beneden waar een buffet klaarstaat.
Je loopt nog een rondje met de klanten buiten na een intensieve training en neemt weer plaats achter je bureau.
Jouw collega van support is bezig met de tickets dus de belletjes komen door naar jou. Je neemt de telefoon op, registreert het ticket en benadrukt bij de klant dat zij dit voortaan zelf kunnen doen via ons klantportaal. Wanneer een klant zelf een ticket aanmaakt is de kwaliteit van de vraag vaak beter, doordat zij er over na moeten denken. Je middag staat in het teken van telefoontjes beantwoorden en tickets oppakken die zijn binnengekomen.
Aan het eind van de dag controleer jij of alle tickets zijn voorzien van een reactie en pak jij je spullen om lekker naar huis te gaan.

De belangrijkste werkzaamheden en verantwoordelijkheden voor customer succes manager?

  • Support leveren aan onze klanten
    • Merendeel via ons klantportaal;
    • Gedeelte telefonisch;
  • Commerciële kansen zien bij klanten;
  • Analyses maken van supportvragen;
  • Handvaten maken en bieden aan de klanten;
    • FAQ;
    • Filmpjes;
    • Handleidingen;
  • Het testen van onze software zodat je altijd de meest accurate kennis hebt.
  • Trainingen geven
    • Aan onze klanten
    • Aan onze partners

Wat verwachten wij van jou als customer succes manager?

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau (of vergelijkbaar verkregen door een aantoonbare en relevante werkervaring in support/ helpdesk werkzaamheden);
  • Je bent proactief;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor je eigen werk;
  • Je bent goed georganiseerd waardoor je in staat bent om de dagelijkse gang van zaken soepel te laten verlopen;
  • Je bent accuraat in het vastleggen van taken en informatie;
  • Je biedt een goede service aan de klanten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Je gebruikt feedback voor je persoonlijke ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende baan in een jong, creatief team met hart voor de zorg;
  • Marktconform+ salaris;
  • Laptop;
  • Testapparaten die benodigd zijn;
  • Een professionele, goed geautomatiseerde werkomgeving met een grote mate van vrijheid;
  • Informele sfeer;
  • Een platte organisatie met veel ruimte voor jouw initiatieven;
  • Klein team (20 collega’s) waarbij jouw werk zichtbaar is;
  • Ruim kantoorpand en mogelijkheden voor thuiswerken;
  • De kans de zorg beter te maken;
  • Mogelijkheden jezelf continu verder te ontwikkelen door middel van een opleidingsbudget;
  • Doorgroei mogelijkheden;
  • Zeer goede pensioenregeling;
  • Massage om te ontspannen;
  • Teamuitjes en vrijdagmiddagborrels;

Waar kom je te werken?

CareConnections heeft een maatschappelijk doel: meer tijd en aandacht voor goede zorg. Onze eenvoudige en intuïtieve apps voor de zorgprofessional verminderen de administratieve druk en maken het werken in de Zorg niet alleen veel efficiënter, maar ook leuker.

Werken bij CareConnections is werken met een jong team met uitdagende ambities. Je werkt bij een scale-up waar kwaliteit, vertrouwen, vrijheid en trots zijn op onze prestaties hoog in het vaandel staan. Wij stimuleren individuele ontplooiing van onze medewerkers en bieden alle mogelijkheden om werk en privé optimaal te combineren.

Als young professional heb je ambitie en wil je groeien. Binnen CareConnections krijg je een jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget. Hierin staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal.

CareConnections is centraal in het land gevestigd, in Leusden (bij Amersfoort).

Enthousiast?

Word jij enthousiast van bovenstaande vacature? Stuur je CV en motivatie naar niels@careconnections.nl dan komen wij zo snel mogelijk bij je terug.

Recruitment wordt niet op prijs gesteld.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken