Instructies klantportaal
In een paar stappen uitgelegd

Instructies klantportaal 

Wij maken gebruik van een klantportaal waar je incidentenwensen en vragen kunt insturen. Het supportproces is inzichtelijk; je weet altijd welke status je melding heeftBen je nCare beheerder binnen jouw organisatie, maar heb je nog geen toegang tot het klantportaal? Neem dan telefonisch contact op met CareConnections via 020-2618992, optie 1.

Inzicht en overzicht
Vanaf de eerste handtekening tot implementatie, van livegang tot support. Alle zaken gaan via ons klantportaal. Alles met betrekking tot jouw organisatie staat op één plek in een beveiligde omgeving. 

In het klantportaal dien je op een laagdrempelige manier incidenten, vragen en wensen in. Na een reactie van onze kant ontvang je een e-mail zodat je op de hoogte blijft.  

Niet alleen voor jou, maar ook voor jouw collega’s is altijd inzichtelijk welke zaken er binnen jouw organisatie zijn ingediend en wat hier de terugkoppeling op was.  

Kwaliteit
Het klantportaal zorgt voor inzicht en transparantie. De ingediende zaken verdwijnen niet in een mailbox, maar blijven onder de aandacht totdat ze afgehandeld zijn.  
Daarnaast is ons klantportaal de input voor de veelgestelde vragen. Zodat je nog laagdrempeliger antwoord kunt vinden op je vraag. 

Vergroten van kennis
Ook aan onze kant is inzicht belangrijk. Zien wij dat er veel vragen worden gesteld over een bepaald onderwerp? Dan sluiten we hierop aan door middel webinars, handleidingen en instructiefilmpjes.  

Hoe gebruik je dit klantportaal?

Stap 1
Ga naar https://klant.careconnections.nl en log hier in met jouw mailadres en wachtwoord.

Stap 2
Na het inloggen kom je op de volgende pagina terecht:

supportaanvraag

Stap 3
Klik op de knop ‘Support’.

Stap 4
De volgende pagina wordt nu geopend:

supportaanvraag

Supportvragen, wensen, certificaataanvragen, vragen over contract/factuur en beveiligingsincidenten kunnen worden ingestuurd via deze pagina.

Stap 5
Ervaar je een probleem met NCare? Klik dan op de knop ‘Supportvraag insturen’ en klik op het icoon van nCare.

screenshot-2020-04-08-at-22.37.54

Het volgende scherm wordt geopend:

supportaanvraag2

Stap 6
In stap 1 wordt gevraagd om de veelgestelde vragen te raadplegen. Vind je hier geen antwoord op je vraag? Ga dan naar stap 2.

Stap 7
In stap 2 wordt er van jou gevraagd het incident te beschrijven en benodigde informatie toe te voegen. Met deze informatie kunnen wij gerichter zoeken en zodoende sneller een oplossing vinden.

Details

Appversie nCare: Vul het versienummer van nCare in waar het incident op voorkomt. Het versienummer vind je op het inlogscherm van de app. Gebruik je de webversie van nCare? Selecteer dan ‘NVT’ (niet van toepassing).
Webbrowser: Selecteer op welke webbrowser het incident voorkomt. Gebruik je de appversie van nCare? Selecteer dan ‘NVT’ (niet van toepassing).
Type apparaat nCare: Selecteer het type toestel waar het incident op voorkomt.
Functionaliteit nCare: Selecteer bij welke functionaliteit het incident zich voordoet. Staat de functionaliteit niet in de lijst, selecteer ‘Anders namelijk’.
Authenticatiemethode: Selecteer de inlogmethode waar gebruik van wordt gemaakt op het apparaat waar het probleem voorkomt.
Datum + tijdstip: Vul zo nauwkeurig mogelijk in wanneer het probleem voorkwam.
Besturingssysteem versie nCare (optioneel): In dit veld voer je het versienummer van het besturingssysteem van het toestel in (dit kun je vinden in de instellingen van het toestel).
Anders namelijk (optioneel): Indien je op bovenstaande actie ‘Anders namelijk’ hebt geselecteerd, voer je hier de functionaliteit in waar het incident zich op voordoet.

Algemeen

Onderwerp: Geef een onderwerp op die het incident kort beschrijft
Toelichting: Geef in de toelichting zo goed mogelijk aan wat het probleem is en welke handelingen zijn verricht tot het probleem is geconstateerd.
Bijlagen: Voeg een schermafbeelding, foto of video toe door op de knop ‘Bestanden kiezen’ te drukken en het bestand te uploaden.

Repropad

Repropad: Beschrijf de stappen die je hebt uitgevoerd tot aan het incident. Een voorbeeld van een repropad:
Stap 1: Ik was gisteren online aan het werk;
Stap 2: Ik zette medicatie klaar voor een cliënt door middel van de knop ‘Klaarzetten’;
Stap 3: Ik ben vandaag opnieuw ingelogd;
Stap 4: De medicatie staat nu niet meer op ‘Klaargezet’.

Stap 8
In stap 3 verstuur je het incident. Dit doe je door op de button ‘Aanmaken’ te klikken. Nadat je op ‘Aanmaken’ hebt geklikt, ontvangen wij jouw melding. Hier gaan wij vervolgens zo snel mogelijk mee aan de slag. Bij elke statusupdate ontvang je een mail. Op de supportpagina kun je na het indienen van het incident, de status van jouw melding in de gaten houden.
Onder de knop ‘Support’ (stap 3) vind je eerder ingezonden incidenten terug.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken