De huidige werking van de berichtenmodule is als volgt:

  • Berichten zijn op cliënt niveau
  • Per cliënt is er 1 chat. Wanneer meerdere zorgmedewerkers een bericht sturen over een cliënt komt dat allemaal in dezelfde chat terecht zodat alle informatie gebundeld is en inzichtelijk voor iedereen.
  • De zorgorganisatie kan alleen een chat starten, eenmaal gestart kunnen jullie als apotheek altijd op elk gewenst moment antwoorden/nieuwe berichten sturen in de chat
  • Wanneer er een nieuw bericht is voor een cliënt zal dit in de update mail staan die dagelijks om 08:00 en 14:00 verstuurd wordt. Zie hier voor activeren van deze mail: Mail met open acties

Om een bericht te lezen ga je vanuit Mijn nControl naar de actielijst pagina.
Linksboven kan je naar de chatpagina toe en je ziet daar ook meteen of en hoeveel nieuwe berichten er open staan.

Wanneer je doorklikt naar de chat, zie je links de chatberichten staan. Ongelezen chats zijn dikgedrukt.
Per chat zie je de:

  • naam van de cliënt
  • geboortedatum
  • Organisatienaam waar de cliënt in zorg is
  • Locatie binnen de organisatie waar de cliënt in zorg is

Klik op een chat om deze te openen.
Onderaan kan je een reactie terug sturen.
Wanneer de zorg deze reactie beantwoord zal dit in update mail worden aangegeven. Op deze manier is het niet nodig om constant de chat in de gaten te houden.

Begin met typen en druk op enter om te zoeken